banner_home
Οι βιταμίνες που χρειάζεστε αν νιώθετε κουρασμένοι

Οι βιταμίνες που χρειάζεστε αν νιώθετε κουρασμένοι

Αισθάνεστε συνεχώς κουρασμένοι ή ακόμα και εξαντλημένοι; Νιώθετε υπνηλία ακόμα κ αν έχετε κοιμηθεί αρκετά; Η πιο πιθανή αιτία είναι ότι δε λαμβάνετε επαρκώς  τις σημαντικές βιταμίνες και τα ανόργανα άλατα που χρειάζεται ο οργανισμός σας και αυτό πιθανόν να δημιουργεί χαμηλά ενεργειακά επίπεδα.

Η καλή λειτουργία του οργανισμού εξαρτάται από ορισμένες βιταμίνες, ανόργανα άλατα, και άλλες ενώσεις απαραίτητες  για τον ενεργειακό μεταβολισμό. Η ανεπάρκεια κάποιων θρεπτικών ουσιών που μπορεί να είναι δύσκολο να ληφθούν από τα τρόφιμα μόνο μπορεί να συμβάλει στην έλλειψη ενέργειας. Επίσης, κάποια πεπτικά προβλήματα όπως το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου, η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ και κάποια φάρμακα που εμποδίζουν τα οξέα του στομάχου, μπορούν να έχουν επιπτώσεις στην απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών.

Η λήψη των παρακάτω βιταμινών θα τονώσουν τον οργανισμό σας και θα νικήσουν την κούραση

Σύμπλεγμα βιταμινών Β:  Αυξάνει την αντοχή και βελτιώνει τις αποδόσεις σας προκαλώντας ταυτόχρονα γενικότερη ευεξία. Ανακουφίζουν από το αίσθημα κόπωσης & είναι σημαντικές για την απελευθέρωση της ενέργειας από τις τροφές & την ομαλή λειτουργία του νευρικού συστήματος.

Βιταμίνη D:  Η έλλειψή της, εκτός των άλλων, συμβάλλει στην εμφάνιση του συνδρόμου της χρόνιας κόπωσης. Η βιταμίνη D παίζει σημαντικό ρόλο στο σώμα και είναι απαραίτητη για τη γενική καλή υγεία. Η λήψη βιταμίνης D έχει σύμφωνα με μελέτες οφέλη στο ανοσοποιητικό, τον εγκέφαλο και τη διάθεση, το μυϊκό, το νευρικό και το καρδιαγγειακό σύστημα.

Βιταμίνη Ε: Θεωρείται νευροτονωτικό. Έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση ενώ  προστατεύει και το μυϊκό σύστημα. Η καθημερινή λήψη βιταμίνης Ε είναι απαραίτητη διότι ο οργανισμός δεν μπορεί να τη συνθέσει.

Ψευδάργυρο: Κρίνεται απαραίτητος την αντιμετώπιση του στρες. Η έλλειψή του προκαλεί αδυναμία συγκέντρωσης, εξασθένιση της μνήμης, πνευματική κόπωση, δυσθυμία, κατάθλιψη. Παράλληλα συμβάλει στη ρύθμιση της ινσουλίνης στο αίμα γεγονός που ισορροπεί ακόμα περισσότερο τον οργανισμό.

Μαγνήσιο:  Βελτιώνει το μεταβολισμό και δίνει ενέργεια στον οργανισμό. Σε έρευνα που έγινε σε 200 ασθενείς με υποτονικότητα βρέθηκε ότι στο 75% αυτών υπήρχαν χαμηλά επίπεδα μαγνησίου. Όταν αύξησαν το μαγνήσιο, παρατηρήθηκε μείωση των συμπτωμάτων.

Προβιοτικά:  Ελέγχουν την ισορροπία της εντερικής χλωρίδας, καταπολεμούν τα βλαβερά βακτήρια του εντέρου και ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό. Πολλές παθήσεις, όπως το σύνδρομο της χρόνιας κοπώσεως, σχετίζονται με τις διαταραχές της εντερικής χλωρίδας.

Κατηγορίες Νέων
Offers